BE oh BE..mai la jenguk sini

Lame da me tak bercerite sal nuffang.sal BE.

tak tahu nak cter ape..sbb xde cter menareks laaaaaa..

sebab Encik Nuffnang nih da alme sangat da tak bagi hadiah kat saya.

Saya nak hadiah yang simple je.
Saya Bukan nak keretaaaa..Rumah..Saya hanya NAkkan BE je !!
hehehhee..My BE da jadi metered daaa!

hanya Tinggal 2 jee lagih..saki baki yang akan padam !huhuuuuuuuuuuu..
Harap2nyee biar la 2 BE yang tinggal ini..mampu bertahan lagi yaaaa!
Jangan larik lagi tauuuuuu..

Encik Nuffnang..mai la bagi BE kat saya..heheheh

*******sangat jelezz tauuu..bile tengok blog org ade banyak BE !! esp ANJe!! ******
*********sangat Jelezzz*************


9 comments:

  1. tak pe naa, moga nanti naa dapat BE banyak ek after this, rezeki masing2 maybe kali ni turn kite next time turn naa plak, stay tuned...kim salam kat iqy yang tomei tu k

    ReplyDelete
  2. hye cik puan..nak bgtau yg anda ditaG utk join contest..=)

    klik sini:
    Jejaka Terhangat: Review Paling Kreatif AzzaFirza

    ReplyDelete
  3. kita punya BE pun tinggal sikit je, segan2 je nak masuk. mostly dah jadi ME :D pe pun, jgn putus asa ye mamaRifQy.

    ReplyDelete
  4. huhuhu..Be saya pun ada skit jer...
    tu pun incomenya sangat ler ciput..x pernah lagi dapat mengcashout kan..huhu

    memang jeles kan tengok nuff anje
    camner nak jadi pro nuff cam anje ek..hehe

    ReplyDelete
  5. xpe sis..chaiyok!ada gak teu BE!hihi...owh..ifa pun en,nuff dah xsuka nie..sob2...asyik ME je nie..waaaaa

    ReplyDelete
  6. salam knl mama rifqi..

    mama darwisy dtg jenguk dan tggl jejak..hehe

    kita pon bernasib baik ada sebelum ni mmg lama gak tk de..tp skrg lama plk duk menetap kt blog..

    ReplyDelete
  7. mummy lagi lah hampeh..hehe

    ReplyDelete