Vandalisme di mana-mana !

Cuba korang perhatikan ape yang tak kene ngan kenderaan di bawah nii..Gambar fresh from my bb..Saje snap sbb geli hati..

Tengok la tuh apa yang orang buat kat driver ni.
Takkan la driver tuh sendirik yang conteng.Sungguh Memalukan..Kesian kat driver !
mesti die tak perasan kan ? Mesti ade org yang saje main2 ngan driver ni..hehehhee..

** Bergurau x salah..tapi jangan le sampai malukan orang..kan ??


** oh ya..thanx ye pd sesape yang bg jawapan nape me takleh upload gambar! Memang be4 ni pnh dah terjadi..and me dh create 1 lagi acc..and bende dh settle...now tjadik lagik sbb me still gune emel lama..Hhehhehee....Lupeeeee sudaaaa


Lots OF LOVE..Tq Sebab JENGUK sini !

5 comments:

  1. hehe.. kes yg sama tapi ila delete gambar2 kat picasa.. ada cara lain ke naa?

    ReplyDelete
  2. tu la pasal ... tp aku cukup malu klu baca kat tandas awam dedulu ..skrg ni dah tak dak dah kot conteng kat pintu tandas

    ReplyDelete
  3. haiyaaaaaaa....cmne la leh lupe ade acc lain...

    haihh..vandalisme ni da lame ade kan..ape la yg dipikir..selalu budak2 ni yg suke buat cmtu..

    ReplyDelete
  4. Nie kira bergurau sambil mengaibkan...Sambil menyelam minum air...Mungkin driver nie tak perasan...

    ReplyDelete