Vangga sangat bile suami pujii...

Oopssss...Ni bukan suami puji sebab me kurus tauu...Sebab memang tak kurus..makin gemukss ada la..kalo tetibe die puji sbb kurus, maknanye die TIPU ! atauuu die nak sesuatu kah ??? Hadiah ke hapeeee?

Semalam kan me ikut lagik suami snap outdoor PS haiqal kat TER (Terengganu Equestrian Resort) kat Kuala ibai.Kali ni bukan sekadar ikut ytapi juga sebagai Photog..hahaaaaa...Photog tambahan je laa.Syok sangat snap2 gambar ni.Tambahan pulak, pengantin yang mmg dah kenal rapat.So suke la sbb diorang sporting..

Bile dah nak balik, hubby tengok2 gambar yang me shoot..

Sekali die cakap,,, Wah..hney chanteq gile gambar ni !!
Me sekadar sengih2..alaa..saje la tuh..nak puji2 konon !


** Padahal dalam hati, dah berbunga riang..........! ! ! 
Padahal bab setting camera, hubby dh setting, me just snap2 ! hehehehehe...


Gambar ni la yang en suami suke sangat !

SO Romantik Haiqal ngan Has.
Haiqal ni opis mate me..kalo jumpe je haiqal ni..ade je bende die nak cter..

Sepanjang PS, Heqal sebok duk tanya, " kak, jadi x ? Kak, ok ke ?"



Kawan2..Free2, Like page Encik suami ku..
https://www.facebook.com/pages/Mukmin-Santai-Pictures/216078055113134
Tq in ADvance !

Lots OF LOVE..Tq Sebab JENGUK sini !

5 comments:

  1. kembang atas bawah lah bila kena puji dek suami... kekekkekekeke :D

    ReplyDelete
  2. ewah2...
    pasni naa bleh wat biz ngan incik somi la, hehe

    ReplyDelete