Senyuman Rifqy di pagi Jumaat

Pagi nih hujan yang lebat di Kuala trg. Sejuk bangat !!
Adoiii..hujan lagih..musim tengkujuh kan?

Sejuk..best untuk Tido kan?
Berbeza ngan Rifqy. Hujan2..sejuk2..die still bangun awal gak!
Pastu duk kaco orang tidoo..huhuhu..ingatkan lewat la bangun.
sebab tdo pon agak lewat malam tadi. kol9lebih kot !!
Bangun je..mmg terus aktif la die. kesana kemari laaaa..

Mama duk sibuk nak vakum umah..die sibuk kejar vakum tuh.
be4 nih takut..skang..hadusss..die pulak g langgar vakum tuh.last2 letak dalam walker.
lagi best..duk langgar laa..habis diie langgar!! gerammmm..budak kecik!!!!

Muka tak bersalah!!
mmg suke g kat meja komputer!sangat2 suke..
siap leh duduk kat bawah mejaaa lagih!!


Marah ke dik..sbb mama duk snap!!

Senyuman Rifqy !!
Buat auntie2 sume =)
Kissss..Hugg!!!mmuahhhhh!!hahahhahahaha

Nih me snap..keadaaan kat luar umah yang sedang hujaannnn !!!




Mama duk sibuk nak snap gambar kat luar!
keadaaan hujannn..
nampak tak lopak2 air..hhehehehhheee..hahhahahah!
tk nampak hujan ponnnn !!

Nak tauu..budak kecik tuh buat ape.
Biile nampak je mama g kat pintuuuu..
die kat depan tv..thennn teruss merangkak dengan lajunyaaaaa ke arah mama!!

Hambikkkk !! Kat pintuuuuuuuuuuuuu!!
nak Bukak pintuuuuu!!

13 comments:

  1. ujan jer kat pantai timur kan??
    seb bek ler masa balik kampung ritu x banjir..

    tomeinya iqy...geram tngok muka dia..
    iqy nak g jalan maner ujan2 nih?

    ReplyDelete
  2. comelnya dia cenyum!!!! gigi dia cantek jer.. :D

    ReplyDelete
  3. amboi laju dia ke pintu yer :)

    ReplyDelete
  4. budak yg dh makin panjang akal...eh, hari ni ke semalam besday iqy ek?

    ReplyDelete
  5. bersweater merah haa...sejuk eh iQy..!

    ReplyDelete
  6. iqy dh pandai jln ke belum? semua aksi pun cute banget hehehhe

    ReplyDelete
  7. banjir ke na kt sne...?? comelnye iQy.. pagi2 senyum murah rezeki tau.. amin

    ReplyDelete
  8. suke tgk Rifqy pakai sweater nih...nmpak hensem...

    ReplyDelete
  9. kat sini pun asik ujan je la naa..

    ReplyDelete
  10. gigi banyak..Jose da nak 1 1/2 gigi 7 biji je...kejar nak tolong vakum tu heheh

    ReplyDelete
  11. alolo..muka mengantok iqy nie..hihi...xsenyum sgt kan sis..ada bpe je pic iqy senyum nie..

    ReplyDelete
  12. skang musim hujan.kat putrajayapun hujan jer petang2 nak g pasar tanipun payah nak jalan...kat kampung hubbypun dah start banjir.huhu.kat pantai timur gakz.

    cumil iqy.bulu kening yang bersambung tuh yang mahal sekali tuh=)yang penting anak2 chatkan naa?takdelah kita risau.dahlah cuaca hujanjerk.

    ReplyDelete
  13. iqy..meh jumpe aunty shemamamama meh...

    ReplyDelete